بازدید مدیران پارک علم و فناوری از دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی خراسان رضوی

۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۷ کد : ۷۶۰۹۹ پژوهش و فناوری
مدیران و معاونان پارک علم و فناوری خراسان رضوی از دستاوردهای پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی بازدید نمودند.
بازدید مدیران پارک علم و فناوری از دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر مسعود گلستانی‌پور در حاشیه این بازدید و در نشستی مشترک با معرفی دستاوردهای فناورانه این سازمان، آخرین اقدامات فناورانه و تجاری سازی جهاددانشگاهی خراسان رضوی را تشریح کرد.

معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی خراسان رضوی، ضمن تاکید بر اهمیت هم افزایی بین جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری خراسان در راستای توسعه فناوری استان، گفت: جهاددانشگاهی از این آمادگی برخوردار است تا ظرفیت‌های خود را در اختیار فناوران معرفی شده از سوی پارک علم و فناوری قرار دهد.

به گفته وی، جهاددانشگاهی در حوزه‌های فعالیت خود آمادگی ارائه خدمات مشاوره و منتورینگ به فناوران پارک علم و فناوری خراسان را دارد.

در ادامه این نشست، دکتر مسعود جمشیدیان،  معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی وامیدواری از ظرفیت‌های معرفی شده جهاددانشگاهی بر تداوم و توسعه همکاری‌های مشترک و هدفمند بین پارک علم و فناوری و جهاددانشگاهی  تاکید کرد. 

همچنین در این نشست دکتر سید ایمان شریعتی معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی، ضمن معرفی ظرفیت‌های پارک  و پردیس فناوری انرژی به پیشرو بودن جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع غذایی اشاره  کرد.

وی با ابراز خرسندی از همکاری‌های شکل گرفته بین این دو نهاد، خاطرنشان کرد: هماهنگی و هم افزایی بین جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان می‌تواند زمینه توسعه فناوری و ایفای نقش موثرتر در توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری خراسان رضوی را فراهم نماید.

گفتنی است که مدیران و معاونان پارک علم و فناوری خراسان رضوی از ساختارها و دستاوردهای فناوری پژوهشکده گردشگری، پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی، پژوهشکده بیوتکنولوژی، مجتمع فنی و‌مهندسی و گروه پژوهشی مواد نوین بازدید نمودند.


نظر شما :